.: COUNTLESS THANKS TO :.

Thursday, March 17, 2011

SELAMAT TINGGAL






Sejujurnya aku agak emo bila dengar baris lirik lagu ni.

Ditambah pulak dengan paduan suara yang berkesan oleh Zizan Raja Lawak & Dina, aku rasa lagu ni makin mendalam kesan yang ditinggalkan.

Aku tak taulah orang lain, tapi, yang pasti, aku memang touching sangat-sangat bila dengar lagu ni dan tengok pulak videonya...

Syabas buat Zizan & Dina atas kolaborasi korang berdua...

Aku agak terkesan selepas tengok videonya dan tinggalkan komen ni sahaja:-

"suara dina cukup bagus & zizan dah buktikan yg dia memang ada bakat selain drp melawak, mengacara & berlakon - syabas korang berdua :)

sekarang ni dah jarang dpt tengok/dengar lagu & terus terasa menangkap di jiwa hingga buat rasa sayu/terusik yg amat sgt :) so walaupun lagu ni rentaknya rancak tapi kesannya cukup mendalam di jiwa."


Komen ni aku berikan pada Zizan, di youtube dan di post kat page official Raja Lawak 5 di FB [sebab lagu ni jadi lagu bila ada elimination, menggantikan lagu Selamat Tinggal oleh Ferhad, yang berhantu juga, at least pada akulah]

Apapun, aku harap lagu ni akan meninggalkan kesan yang baik pada korang sepertimana ia meninggalkan kesan kepada aku, tapi jangan marah ya kalau korang rasa cam menyesal tengok ekekeke :P

3 comments:

Yana, mama falisha said...

yana pon suke lagu nie... yana mmg susah utk minat 1 1 lagu tu... melainkan yg btol2 memberi kesan mcm lagunie kan... =)

$uGiN said...

hey guys!

Official Video Clip untuk lagu ini dah keluar!

check out
http://www.youtube.com/watch?v=fvmsVG4kkA0&feature=youtu.be

for HD video!

cheers!

k1m1_KaeMoS said...

Yana, mama falisha - betul tu... sy rasa terkesan betulla. suara zizan tu, ish, terlekat kat ati sy... suara dina lak, terlantun2 dlm ruang pikiran. ish. berantu. tapi mmg dah susah nak dpt lagu cani kan, nak2 pulak lagu baru2 :)

apapun thanks sudi jenguk!