.: COUNTLESS THANKS TO :.

Monday, August 17, 2009

NATE KATOK GILO

Sabtu baru ni 150809, kami tengok cite lawak Aliens in The Attic.

Asik-asik cite orang besar je kan, kali ni kita layan cite bebudak plak.

Rupa alien dalam cite tu, bak kata Fizah, macam Crazy Frog, bakpo mu nok gok gi tengok kak Kimi oiii, terus dia speaking Klatey kat aku bila aku khabarkan padanya Jumaat sebelum tu.

Aku cakap balik, katok gilo ko razy Frog ko, ambo dok kisah pasa Mr. S doh nok, ambo follow jah!

Hahahah...

Memang lawak cerita tu. Ekekek...

Korang pegila layan.

At least, kita takkan ada apa-apa harapan tinggi menjulang atau impian labuh melanjut bila tengok cite rekaan gini, nak banding dengan cite yang dibikin semula/diolah daripada video games/komik/anime/graphic novel/hentai [alamak ni pun ada remake ke?].

At least, pada pendapat aku lah.

Terima kasih sudi baca catatan wayang kali ini, yang tak banyak berkisarkan cerita tapi kepada kepelikan Fizah yang pelik bangat bila aku katakan yang aku akan layan je cerita-cerita sebegitu.

Ada kisah lagi pelik kamu tau? Lebih surprisingly odd and weirder than the news of me going to watch such movies.

No comments: