.: COUNTLESS THANKS TO :.

Monday, August 3, 2009

BAHANA CUAI

Aku memang cuai. Tu ari aku tertumpahkan air di meja sehingga lencun karpet tempat kaki aku landing. Keyboard pun jadi mangsa. Meja aku pun teruk - abis segala kertas yang ada atas meja kat bahagian bawah kaca jadi basah.

Terpaksalah aku kemas semula. Keringkan sana-sini.

Tengok-tengok mouse pad aku pun jadi mangsa... Tah kenapa aku dapat akal plak nak kejekan mouse pad yang membosankan aku tu.

Mouse pad yang boring...

Dah aku lap segala air yang tertumpah tadi, aku kejekan mouse pad aku.

Ok tak?

Kepada sesiapa yang tak termasuk - maafkan aku - aku mungkin tak ada gambar korang ataupun gambar yang ada tak muat dalam ruangan tu...

Terima kasih kerana sudi membaca tentang kecuaian dan hikmah di sebalik kejadian tumpah air tu, hehehe... [Banyak la ko punye hikmah ek?]

No comments: