.: COUNTLESS THANKS TO :.

Wednesday, July 8, 2009

PAGI SEBELUMNYA...

Pagi-pagi lagi aku dah menebeng kat opis orang dengan muka kurang malunya heheheh...

Kak Sherin gitau yang dia ada bawakan jus untuk aku rasa. Jus batang saderi [dah macam Wonderpets la pulak, makan batang saderi hehehe...] dengan belimbing ke, kalau tak silap aku... Sedap juga walaupun mulanya terasa cam gonjeng hahahahah...

Warna hijau sama cam baju aku ok? Nyam2! Eh, slurrrppp kan?

Sempatla aku minta Kak Sherin betulkan mekap mata aku, yang tetiba je aku rasa macam,... salah cara je aku tonyoh. Dia betulkan dengan Lemonish Green & an unidentified darker green, bagi menggantikan Olive & Ivory Black yang aku pakai sebelum tu...

Sebelum jumpa Kak Sherin...

Selepas jumpa Kak Sherin...

Gambar tak berapa clear lah... So tak ketara sangat kot perbezaannya...

Dalam pukul 11 lebih kot, aku dipanggil oleh bos aku yang ada bengkel di Tingkat 30, untuk membawakan beberapa dokumen yang dia perlukan urgent...


Punyelah boring tunggu lif... *sigh*
Fuh lama gila aku tak jejak tempat neh... Kali terakhir masa sambutan Hari Raya Aidil Fitri tahun 2005 ke...


Walaupun gambar ni agak kabur, tapi aku suka sangat!

Terima kasih kepada Kak Sherin atas kebaikan anda...

Terima kasih banyak juga kepada yang lain, kerana membaca kisah waktu pagi aku untuk hari semalam!


4 comments:

Zura Hilman said...

and i never like eye-shadowing myself...not good at it!

k1m1_KaeMoS said...

hi Zura - i myself is not good at it either - that's why i never give up to find the best way to look good with it!

just complying to the saying = practice makes perfect

actually i like myself better with just thick, jet-black eyeliner, wing-tipped cat eye style - but i think sometimes i need some other style too, so that i won't be so boring-looking!

besides - i'm a 60's - 70's person in heart! :D

sherin said...

boleh aje.. mula2 blasah jek.. lama2 dah pandai cunla...

zura(muka ustazah)...hehehehe.. jgn marah.. gurau jelah...

mehla ktia blajar same2..

k1m1_KaeMoS said...

Kak Sherin = huh, jenuh cuba, sama je muka saya camtu...

kdang tu dah ok tapi rasa cam tak kena pulak nak buat cara tu ke opis pasal saya suka mata smoky tapi mana sesuai kan ke opis?

marilah kita berusaha bersama!