.: COUNTLESS THANKS TO :.

Wednesday, July 8, 2009

MARI MEMULAS!







Mari makan buah pulasan...

Ingat aku nak ajak apa tadi?

Terima kasih kerana tak pikir lain [kalau korang tak pikir lain la pas tengok tajuk entry ni tadi!]

2 comments:

sherin said...

nice pic la.. cantik gambar ne..
tp kekadang tu bile tgk lama2 teringat kat raksasa dalam cite ultramen.. heheheheh.. jangan marah aaa...

apapun i like pulasan..

k1m1_KaeMoS said...

hi Kak Sherin - apa nak dimarahkan pulak...
terima kasih sudi amik masa tuk tengok dan nilaikan gambar2 tu...
pulasan ni pun bukannya puas makan - kulit dia je tebal, dalam isi ciput jek!