.: COUNTLESS THANKS TO :.

Friday, July 17, 2009

JUMAAT YANG,...

Pagi-pagi lagi aku dah kena...

Nak cerita pun malas... Pasal tak ke mana juga sudahnya...

Pi mai tang tu juga...

Pelik kadang-kadang bila kita kena jawab benda yang tak kena-mengena sangat dengan kita...

Kalau tak nak tanggungjawab - janganlah terima tanggungjawab tu at the first place!

Apapun aku tetap rasa aku macam yang kucing ni nyatakan...

Kalau tak, kenapa orang2 sebegitu asik cari aku atas kepincangan mereka kan?
[Selain daripada fakta bahawa mereka memang nakkan aku juga yang mereka boleh salahkan lah...]

Ngaku je lah korang rasa aku gini [ahaks!]

Terima kasih kerana membaca kenyataan perasaan di hari Jumaat ini...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.