.: COUNTLESS THANKS TO :.

Tuesday, July 14, 2009

GATAL

Gatalnya badan aku - sana-sini timbul ruam.

Aku pun dah hilang punca dah memikirkan apa lagi yang tak kena sampai ruam yang baru je muncul 2 minggu sudah dan dah baik pun, timbul semula.

Seafood?

Aku tak makan gila-gila, jauh sekali on regular basis. Semalam dalam mihun yang aku bawa balik untuk berbuka di rumah cuma ada seekor saja udang kecik yang berkulit keras gila. Tu je lah sekor.

Perfume?

Aku dah tak pakai dah perfume nih... Mesti kulit aku irritated gila jadinya...

Berpanas?

Esh... Bila masa pulak... Aku mana ada berpanas sampai berpeluh teruk... Dok diam je kat opis neh... Habis jauh pun jalan ke Tingkat 27 nak jumpa K. Sherin ataupun pasal nak naik lif...

Rasa cam nak je pegi klinik dan mintak injection lagi pasal aku dah tak tahan dengan kegatalan di sana-sini yang mengetip-ngetip, menguit-nguit memanggil untuk digaru...

Nak tido malam pun susah pasal hampir setiap masa aku rasa gatal ya amat...

*sigh*

Terima kasih kerana membaca tentang kesulitan aku ini...

No comments: