.: COUNTLESS THANKS TO :.

Monday, July 27, 2009

HANYUT

Aku baru-baru ni hanyut dalam sebuah tempat yang baru sahaja aku terokai segala kelebihan dan keseronokannya.

Malang sekali ia membuatkan aku terlupa langsung nak update blog ini.

Malah portal Jiwang yang selalu aku lawati dulu sehingga berjaya mendapat ranking Die Hard Fan pun telah aku lupa sama sekali.

Semuanya kerana dia - aku hanyut kerana dia - aku tak bersalah ok? *muka kesian minta simpati*

Jadi maafkanlah aku kepada kawan-kawan yang sudi membaca, kerana aku tidak berdaya mengemaskini blog ini kerana cengkaman benda yang menghanyutkan aku tu, jauh lebih kuat daripada kudrat aku yang tak berapa nak ada ni...

Tambah-tambah pula feedback2 yang diterima memang secepat mungkin dan ini membuatkan aku lebih liat untuk keluar, sehingga aku terasakan seolah hidup aku tidak lengkap, seperti seorang Melayu tipikal yang tidak dapat nasi seharian pasti akan rasa sewel - begitulah juga aku...

Terima kasih kerana membaca tentang kehanyutan ku di dalam bidang per-Facebook-an dalam beberapa kebelakangan ini...

Hehehee...


No comments: