.: COUNTLESS THANKS TO :.

Tuesday, July 28, 2009

2 3 BELAKANGAN INI...

Aku sibuk dengan FB.

Aku sibuk dengan urusan pindah.

Aku sibuk dengan urusan mengemas barang.

Aku sibuk mengerjakan tempat baru supaya siap.

Ah letihnya...

Aku takkan minta dalam sehari kita ada 25 jam, jauh sekali 30 jam.
Aku takkan mahu hari-hari aku jadi semakin panjang, sedangkan nyawa aku belum tentu berkurang pendeknya.
Aku tak fikir pun bila hari semakin panjang, kerja-kerja makin berkurang jumlahnya.

Tapi tulah, aku rasa kalau ada 25 atau 30 jam dalam sehari, mau keje aku makin bertambah banyak.

Pasal aku main pun sama banyak dengan rehat, waktu untuk keje dah kurang, heheh...

Talk about procrastination - I may not be the expert, but I'm quite good at it...

Dayyymmmnnn!!!

Baru tadi keje aku bertambah tak pasal-pasal.
Sebab mengantuk sangat.
Padan muka aku juga, pasal aku tak tutup ketat botol air aku tu. Amik lak pegang penutup je. Kalau Mak ada kat sini - sure aku kena marah punya. Pasal suka sangat pegang botol atau bekas makanan kat bahagian penutupnya je.

Degil. Buat lagi. Padan muka!

Huh, mujur juga air masak, dibuatnya air Nescafe?

Habis basah karpet, meja aku dan keyboard... Nasib baik - diulangi - nasib baik la cuma air masak je...

Terima kasihlah sebab sudi baca tentang coretan aku di kala aku mengantuk tak beragak ni - cepatlah rehat, nak tido!


No comments: