.: COUNTLESS THANKS TO :.

Tuesday, June 23, 2009

PERNAH TAK?

Korang terpikirkan tentang seseorang yang terkenal melalui hasil kerjanya dan memang korang mengagumi orang tersebut, dan tah macamana, korang cam terasa yang orang itu macam ada kene-ngena dgn korang dalam apa2 aspek lah, cam,... latar belakang pendidikan ke, salasilah keturunan ke...

Hari tu tah kenapa aku boleh pulak terfikir yang Imran Ajmain ni cam,... ada darah Jawa jek... Tah camne aku boleh dapat idea yang orang Jawa suara best2lah, pandai nyanyi lah, pandai berbahasa lah, dan sebagainya... Kah3 - gelakku kepada diriku sendiri... Kalau dah perasan tu perasanlah juga ya?

Tau2 hari ni aku sendiri macam tak percaya dengan apa yang aku baca neh... Ada masa korang beleklah yang aku dah highlight tu... Baca perenggan ke-6 [yang menceritakan tentang latar belakang keluarganya]

Kalau ada yang kurang faham dengan Bahasa Inggeris [Mr. Imran's English is very good just as his Bahasa Melayu], bagitahu aku dan aku akan cuba bantu, ok?

Terima kasih kerana sudi membaca pernyataan penuh peras[a]an aku ini...

:) senyum lebar ke telinga!


No comments: