.: COUNTLESS THANKS TO :.

Thursday, June 11, 2009

MALAM JUMAAT YG SEPI. DAN BERAT.

Berat sangat tuk otak aku terima cerita Fracture ni kot...
[Source : wikipedia ]

Filem lakonan Sir Anthony Hopkins, Ryan Gosling, Rosamund Pike dan lain2 ni kisahnya simple saja... Tapi disebabkan lakonan Sir Anthony Hopkins yg memang tak perlu dipertikaikan lagi, aku jadi rasa cam mental pulak...

Aku memang suka sangat dengan lakonannya... Antara pelakon yg boleh membuatkan aku jadi tertarik nak tengok filem2nya [he's a choosy person k, so filem2 lakonannya pun pastilah bukan sebarang2...], dan terpaku di depan kaca tv.

Dia memang psiko sungguh... Wajah dia saja sudah cukup utk membuatkan aku jadi bebal pasal watak2 yg dibawanya sebelum ni pun banyak menggambarkan orang2 bijak sahaja... Bukan bijak apalah - bijak memainkan perasaan orang lain dengan menggunakan muka dia sahaja...

Lebih teruja daripada tengok lelaki2 berbadan sasa atau berwajah tampan...
Tapi lebih menakutkan daripada tengok Predator...
Pasal renungan mata dia seolah2,...masuk ke dalam my very soul.
Tu yg membuatkan aku terasa cam bebal dalam terpukau tuh...

Sambung iron baju jap... Sementara tunggu dia balik dari opis...
Ah, sepinya selepas hari Khamis yg serabut & selekeh!


Terima kasih kerana membaca...



No comments: