.: COUNTLESS THANKS TO :.

Thursday, June 18, 2009

BENCI BETUL

BILA AKU TERPAKSA BUAT KERJA BODOH BETULKAN KERJA BODOH ORANG LAIN YANG BODOH SANGAT TAK PEDULI NAK BUAT KERJA DIA SENDIRI DAN TAK PEDULI PUN KALAU ORANG LAIN KENA TANGGUNG KESILAPAN DIA PADAHALNYA DIA YANG BODOH PASAL TANGGUNGJAWAB & AMANAH YANG DIA KENA PIKUL DIA BOLEH JE BUAT BODOH PASTU TAK SEDAR DIA SENDIRI BODOH TAK BOLEH NAK JAGA ORANG2 DIA YANG BODOH PASAL MASING-MASING SANGAT SUKA BUAT BODOH SAMPAI BETUL2 DORANG JADI BODOH DAN TAK PASAL2 AKU PUN BODOH GAK PASAL SANGGUP BETULKAN KEJE BODOH DORANG PADAHALNYA KEJE AKU SENDIRI TAK SIAP2 PASAL NAK SIAPKAN BENDA BODOH DORANG YANG BODOH TU

Terus-terang aku cakap, memang aku dalam keadaan yang paling membengangkan dan aku tak nak cerita kat sape2 melalui telefon pasal aku tak nak buang masa orang dengar cerita bodoh yang buang masa aku jugak, semuanya pasal kebodohan orang lain yang membuang masa dan memakan jiwa dan raga aku dari dalam.

[Tengah sakit hati dan berdoa yang aku tak 'bunuh' sape2 pun hari ni...]



No comments: