.: COUNTLESS THANKS TO :.

Thursday, May 7, 2009

TERIMA KASIH K. SHERIN!

Knapa aku time kasih pada K. Sherin?

Well, pertama sekali kerana dia selalu tegur aku kalau ada yg tak betul aku buat.

Kedua, kerana dia selalu bagi tunjuk ajar untuk aku improve diri aku dalam banyak perkara.

Ketiga, pasal dia bagi aku tips yg bila aku buat, aku mendapat feedback positif daripada orang2 di keliling aku...

Apekehenye yong?

Alah, mebi perkara kecik kata korang, tapi kalo tak kerana cadangan dia, mesti aku masih di takuk lama & tak berani cuba benda baru...

ni pagi tadi, masa kat opis...




gambar ni masa aku gi kenduri kawin kawan aku
[ada beza tak rupa aku, tudung itam dgn tudung kale hape neh, bila pakai baju ijau tuh?]

Dulu aku slalu pakai baju ijau pucuk pisang striking neh, dengan tudung kaler keemasan kekuningan tah la apa kalernya tak reti aku nak kategorikan...

1 ari, aku jumpa K. Sherin dgn pakai baju neh & dia kata "Pakai tudung itam, it'll tone down kaler striking baju awak"

So aku chari lah tudung itam, dan tak sabarnya nak pakai, aku pakai la pagi tadi ke opis...

The result? Priceless...
Hubby kata aku nampak lain sangat2...Mebi sebab dah lama tak pakai tudung itam...[dulu2 time skolah & blaja, kerap le pakai, mak aku tak suka, katanya cam "mati" je muka kalo pakai tudung itam...]

Even opismet pun cam tak pcaya tengok aku...

Perasankah aku? Ha3... Aku rasa tak... Bleh dikatakan ramai kata aku nampak beza k...



No comments: