.: COUNTLESS THANKS TO :.

Friday, May 22, 2009

SAJA DENGKI, TAK BLEH?

Ha3... Mari kita mendengkikan diri... Supaya orang bengang dengan kita [bleh camtu?]



Nasi kukus ayam goreng berempah D'Naim, Pantai Dalam RM4.50


Sarsi On The Rock, by Hubby...



* Mesti ko bengang dgn aku kan Shida - tengah lapa aku gi post neh pulak!

Heheheh...

[kriuk2] alamak perut aku pun bunyik?

4 comments:

Collin said...

u know wat?
d'naim ni sgt la my fav
u beli kat sebelah stesen komuter tu ke
or kedai dia yg baru bukak tu?

k1m1_KaeMoS said...

kat stesen komuter tu yang...
kalo kat jalan gasing tuh [yg baru bukak tuh] tak best...
rasa dia sikit lain...
akak pun tak tau pesal...
heheh...
u mesti tepengaruh dgn Ayah kan?
[akak memula tau pasal kedai tu dari dialah]

Collin said...

mmg lah
asal jumpa je
mesti bwk makan kat ctu
anak dia pon suka makan kat ctu
giler betol
ari2 mkn mau naik kolestrol gue!
hehehe

k1m1_KaeMoS said...

uuuu
heaven sungguh nasik tuh
nasib baik jauh juga dari umah
kalo tak
mau ari2 beli
lagi naik la badan cumel ku ineh!