.: COUNTLESS THANKS TO :.

Thursday, May 14, 2009

KENDURI KAHWIN KAT BLOK


Perincian yg cantik pada gerbang memasuki dewan


Ahli2 kompang yg setia walaupun berpanas...[yg baju Melayu ijau tu, anak buah Hubby!]


Ni adik pada yg baju Melayu ijau tadi...


Pelamin pun cantik...


Bunga telur depan pelamin... Klasik...


Masa makan biadap, eh, beradap...
[Aku dulu pun minum air bandung, memang air rasmi pengantin kat Kinci ni kot...]

Baru2 neh aku attend satu majlis kawin depan umah aku ni jek... Kalo tak silap pada 020509. So adala satu dua gambar aku amik... Saja nak share dgn korang...

Eceli aku kesian ngan pengantin pempuan tuh, pasal mekapnya sangat tak cantik... Mak andam dia dengki kot, pengantin pempuan tu lagi lawa daripada dia...

Kesian sangat2 pada pengantin yg dah sanggup keluarkan duit yg banyak hanya untuk kelihatan cantik pada hari istimewanya... Kalau aku di tempat pengantin tu, memang aku bengang la... Duit bukan tak bayar, tapi hasil? Hampeh...



[Sampai skang aku benci tengok gambar kawin aku - I looked like a drag queen. Btul2 maderfaker la andam tuh... ]


No comments: